9.12.2019
Requeste-asiakaspalvelujärjestelmälle uusi esittelysivusto
Requeste eli tuttavallisemmin “Rekku” on Sysartin kehittämä ohjelmisto, joka auttaa asiakaspalvelutiimejä vastaamaan tiedusteluihin, hoitamaan reklamaatiot ja hallitsemaan asiakaspalautteet tehokkaasti. Rekku helpottaa asiakaspalvelutiimin arkea automatisoinnilla ja tehostaa tehtävien käsittelyä. Järjestelmä auttaa välttämään päällekkäistä työtä tiimissä. Tämän vuoden asiakaspalautekyselymme mukaan 89,7 % asiakkaistamme pitää Requestea hyvänä tai erinomaisena palveluna.
Requesten esittelysivusto on uudistunut ja tarjoaa selkeän katsauksen ohjelmiston keskeisiin toiminnallisuuksiin sekä palvelun hinnoitteluun.
Otteita Requeste-käyttäjien kokemuksista:
“Tämä sujuvoittaa palvelua, kun asioita ei hallinnoida enää yksittäisten henkilöiden tai tiimien sähköpostilaatikoissa. Näen yhteisen helpdesk-ratkaisun keinona osaamisen jakamiseen talon sisällä”
Annika Grönholm, Opetushallitus
“Yhteistyö Sysartin kanssa on ollut minusta todella helppoa ja osaaminen on ollut loistavaa. Aina on saatua apua, kun sitä on tarvittu”
Tom Sandström, Tecnotree
“Järjestelmän avulla olemme saaneet kaivattua läpinäkyvyyttä palautteiden käsittelyyn ja ennen kaikkea tietoa palveluidemme kehittämiseen”
Katri Henttonen, HSY