Requeste-asiakaspalvelujärjestelmä
Tarvitsetko läpinäkyvyyttä asiakaspalveluun sekä työkalua asiakastyötä tekevän tiimin kokonaistyötilanteen hahmottamiseen? Haluatko kehittää asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun laatua keräämääsi dataan pohjautuen ?
Requeste on asiakaspalvelujärjestelmä, joka auttaa tehtävien, tukipyyntöjen ja palautteiden hallinnassa. Palvelun avulla asiakaspalvelun resursointi helpottuu ja seuranta sekä raportointi tapahtuvat reaaliaikaisesti. Asiakaspalvelutyö selkiytyy, kun tehtävät löytyvät kootusti yhteisestä järjestelmästä.
Luo asiakaspalvelun yhteinen muisti
Ohjelmisto on helposti käyttöönotettavissa eri kokoisiin ja eri toimialoilla toimiviin yrityksiin ja palveluyksiköihin. Palvelun ulkoasua ja sisältöä voidaan muokata joustavasti asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Järjestelmä toimii kaikissa päätelaitteissa ja kulkee ketterästi mukana myös mobiilissa.
Lue lisää ominaisuuksista>>
Requeste auttaa asiakkaitamme esimerkiksi seuraavissa asioissa:
- Asiakaspalautteiden hallinta
- HelpDesk -palveluiden tehtävienhallinta
- Chat-palvelu asiakaspalvelun tueksi
Tutustu palveluun
Näin toimimme
Joustavuus
Muokattavuus antaa vapauden käyttäjälle.
Kehitys
Asiakaspalvelussamme palautteesi ja kehitystoiveesi vastaanottavat tuotteen kehittäjät. Ei turhia välikäsiä!
Ei toimittajaloukkua
Emme sido asiakkaitamme pitkillä sopimusajoilla. Olet vapaa vaihtamaan!
Avoimuus
Kuuntelemme toiveita ja ehdotamme rohkeasti eri ratkaisukeinoja.
Asiakkaidemme kokemuksia
”Tämä sujuvoittaa palvelua, kun asioita ei hallinnoida enää yksittäisten henkilöiden tai tiimien sähköpostilaatikoissa. Näen yhteisen helpdesk-ratkaisun keinona osaamisen jakamiseen talon sisällä”
Annika Grönholm, Opetushallitus
”Yhteistyö Sysartin kanssa on ollut minusta todella helppoa ja osaaminen on ollut loistavaa. Aina on saatua apua, kun sitä on tarvittu”
Tom Sandström, Tecnotree
”Järjestelmän avulla olemme saaneet kaivattua läpinäkyvyyttä palautteiden käsittelyyn ja ennen kaikkea tietoa palveluidemme kehittämiseen”
Katri Henttonen, HSY