Asiakkaanamme saat oman kehitystiimisi tueksi kokeneita osaajia esimerkiksi muutostilanteissa tai silloin, kun haluatte ottaa uutta teknologiaa haltuun. Konsulteillamme on keskimäärin 12 vuoden kokemus ohjelmistoalalta. Uskomme yhteistyösuhteisiin, jotka perustuvat avoimuuteen ja luottamukseen, eivät asiakasta kahlitseviin sopimusteksteihin.
Sysartin asiakkaiden kokemuksia yhteistyöstä
Talenom: Taloushallinnon automaatiolla kasvuun Euroopassa
Talenomin toimitusjohtaja Otto-Pekka Huhtalan haastattelu koskien kasvua, kansainvälistymistä ja ohjelmistokehitysyhteistyötä.
Logisnext Finland Oy: Huoltopalveluiden asiakaspalveluun oma mobiilisovellus
Mitä jos et rakentaisikaan asiakaspalveluasi siten, että pakotat asiakkaan kesken kiireisen työpäivän jonottamaan palvelunumeroon soittajien joukossa? Mitä jos työtilaukset voisi tehdä napin painalluksella?
Reactive Technologies Finland Oy: Oulussa kehitetään kansainvälisesti patentoitua sähköverkon monitorointiteknologiaa
Sysart on avustanut Reactive Technologies Finlandia siirtymään konesalipalvelusta pilveen. Modernimpi ympäristö tuo skaalautuvuutta, toistettavuutta ja nopeampana palveluiden käyttöönottona eri asiakasprojekteissa.
Kensa siirsi tilausjärjestelmänsä AWS-pilvipalveluun
Kensalla oli havaittu tarve kalusteovien tilausjärjestelmän uudistamiseen. Aikaisemmin käytössä ollut tilausjärjestelmä oli tullut teknisesti tiensä päähän, eikä haluttuja uusia ominaisuuksia ollut siihen enää mahdollisuus kehittää. Tässä vaiheessa oli luontevaa etsiä uusi kumppani vauhdittamaan ohjelmistokehitystä.
Canit: Helpompaa pullojen palautusta ja keruuta
Canit-mobiilisovellus tarjoaa uudenlaisen tavan palauttaa ja kerätä tyhjiä pulloja. Se tuo yhteen pantillisten tölkkien ja pullojen omistajat sekä heidät, jotka ovat ansaintamielessä valmiita viemään juomapakkaukset kauppaan toisten puolesta.
CDK rakentaa automyynnin tulevaisuutta
CDK on autojälleenmyyjien kansainvälinen järjestelmätoimittaja. Sysart on tehnyt jo useiden vuosien ajan yhteistyötä CDK:n kanssa järjestelmäkehityksen palveluntoimittajana. Asiantuntijamme ovat olleet joustavasti CDK:n kehitystiimien tukena niin ohjelmistokehityksessä, työskentelytapojen kehittämisessä kuin projektien ohjaamisessakin.
Rocla Solutions Oy: huolto-organisaation töiden hallintaan selkeyttä uudella työkalulla
Miten 80 mekaanikkoa ja 26 000 työtilausta vuosittain käsittelevä organisaatio hoitaa töiden hallintaa? Mobiiikäyttöiset työkalut helpottavat ja tehostavat asiakastyötä.
Tekoäly ja koneoppiminen tuovat asiakkaan äänen mukaan päätöksentekoon – Lumoa
Lumoa tuo tekoälyn avulla asiakaskokemukset reaaliaikaisesti mukaan ohjaamaan organisaatioiden toimintaa. Palvelu auttaa suurten asiakaspalautemäärien käsittelyssä automatisoimalla palautteiden sävyn ja sisältöjen analysoinnin. Ratkaisu mahdollistaa asiakaspalautteen keräämisen jatkuvasti ja yli 60 eri kielellä.
Mobiili taloushallinto – Tikon Oy
Accountor-konserniin kuuluva Tikon Oy tarjoaa yli 35 vuoden kokemuksella kattavan sovellusperheen taloushallinnon ammattilaisille. Tikonin toiminta-ajatuksena on kehittää vaativille ammattilaisille tarkoitettuja tietojärjestelmiä, jotka mahdollistavat joustavan, monipuolisen ja tehokkaan talous- ja palkkahallinnon hoitamisen moderneja sähköisiä välineitä ja sähköistettyjä prosesseja hyödyntäen.
Järjestelmäintegraatio – Oulun Energia
Kaikki alkoi siitä, kun Oulun Energia Oy totesi tarvitsevansa alustan, jolla onnistuu tietojen yhteenkerääminen ja siirtäminen yli kymmenen eri tietojärjestelmän välillä tietojen ohjattavuutta ja raportointia unohtamatta. Hyllytavarana tällaisia alustoja ei löydy, joten Oulun Energia pyysi tarjouksen ratkaisumalleineen Sysartilta.
Uusi asiakasportaali – Lehtipiste
Lehtipisteen uuden varastonhallintajärjestelmän tavoitteena oli tukea toiminnan tehostamista ja laajentamista. Järjestelmään haluttiin asiakasportaali, jonka avulla Lehtipisteen varastohotelliasiakkaat voivat hallinnoida varastossa olevia tuotteita, toimituksia, osto- ja myyntitilauksia sekä asiakastietoja.
Kiinnostuitko? Ota ihmeessä yhteyttä.
Kerro, millaista apua kaipaat
Ota yhteyttä - palaamme asiaan 24 tunnin sisällä.